Wednesday, November 28, 2007

Family photo 家庭照

When i put them all together look so sweet. Just took a family picture. Even they're not beside me but i still remember all of them. Just like my children.

當我把一些完成小蝙蝠放在一起, 覺得他們都太可愛了. 我拍了張全家福做紀念. 就算以後他們不在我身邊我還是會記得他們. 記得被針紮手,夜夜陪伴的感覺. 他們就像我的孩子.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

.